Snart, snart

Jag är snart klar med min projektrapport. Det känns bra, för då kan jag tänka på annat.. i skolväg förstås. Måste säga att jag blir riktigt trött på dom som gnäller över att vi har mycket att göra i skolan. Det hjälper inte ett skit att gnälla, gör det man ska göra o håll käft så blir det nog lättare för alla.
Jag har varit irriterad hela dagen idag, stört mig på nästan allt som inte har med mig att göra överhuvudtaget. Sjukt onödigt att lägga energi på måste jag säga. Åkte iallafall förbi Jonte efter skolan, kände att jag behövde lite Jonte-kramar o så. Då försvann all min negativa energi.

Sen åkte jag hem och när jag kom hem fick jag åka o handla, vrålhungrig som jag var. Då är jag inte lätt att tas med så pappa fick sig en utskällning när jag kommit hem igen och inte hade med mig någon ölback. Fast jag fick en först då, eftersom jag inte orkade bära med mig den där ölbacken som han förväntade sig. Han tyckte att jag åtminstone kunde köpt med mig en ölback, så mycket som de hjälper mig. Men det gav ju fördel till honom, eftersom han kunde ta en starköl till maten (varma mackor = mat?) istället, eftersom att jag inte orkat bära med mig den där ölback hem. Så han ska också sluta klaga så mycket!      

Nåja.
GRATTIS ELIN!

Kommentarer
Postat av: Elin

TACK KAJSASÖT!

2009-05-06 @ 16:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0