Utgång

Jag kom på en sak. Det gjorde jag, när jag låg och halvsov nu imorse. Jag har bara en vecka kvar till "studenten". En veckan, mindre än en veckan, nämligen 4 dagar, innan jag inte har något kvar att göra i skolan. Så vafan klagar jag över att jag inte orkar och inte har lust?! 4 dagar av 12 år.. Nu fan ska jag ge allt och lite till.

Igår var jag ute (på krogen alltså) för första gången på 2 månader och det var riktigt roligt. Det var härligt att träffa Micko och umgås med Sofia och Lovisa. Så som förr :)
Idag ska jag träffa Stina för en fika nere i staden också. Ska blir roligt att få en uppdatering ifrån henne :) Sen ska jag försöka få fram något att dricka till ikväll, då nästa utgång lurar på tur.


varför kommer du alltid in i mitt liv vid fel tillfällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0