Ja!

Idag kan jag både skratta och gråta mig lycklig. Eller ja... Jag har iallafall lämnat in mitt fotoarbete som gått och gnagt i... jag vet inte hur länge. Grymt skönt! Sen gråter jag en svett för att jag inte blev ett dugg nöjd med en två terminers-kurs, så mycket som jag kämpat och lagt ner tid på det där. Men jag är glad ändå för jag har lärt mig mycket inom foto som jag inte visste innan. O det är ju bra.

Imorgon är det onsdag, sista dagen i skolan för den här veckan. Där skrattar jag fortfarande åt att Tomas missat helt att vi hade ledigt torsdag-fredag. Han blev så glad att han nästa hoppa runt när han förstod att det faktiskt var sant.
Vi ska nog ut till landet onsdag-fredag, sen ska iallafall jag åka in för att jobba fredag kväll + lördag kväll. Japp, tjäna pengar ska jag göra.

Ikväll ska mamma och jag mysa i soffan till nån film som man tydligen skulle se. Helst skulle jag behöva en grej till skolan, som ska vara klar idag... Men jag får se hur det blir med den saken.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag försökte se filmen "Australia" igår iden, för att ge den en ärlig chans, men det gick inte bra! Somna igen. Har inget med inlägget att göa, men ville bara säga det :D

2009-05-20 @ 12:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0