McDonalds

Ikväll har jag jobbat, 16-21. Så nu luktar mitt rum fotsvett för att jag har för små jobbskor. Och för att man rör på sig så mycket. Har inte klantat mig speciellt mycket förrutom att jag råkade glömma skicka med pommes till tre menyer, men med 4 dippar så löste det sig ändå. Jag skulle bli skitsur om jag tog med och det saknades pomme o fick åka tillbaka.. Haha. Men ja, intresseklubben antecknar, antar jag.

Det blev ingen fika med skåningen idag, utan skulle ses en snabbis imorgon när jag och Tobbe ska plugga på världens. Hoppas, hoppas vi får någonting gjort då. På lördag ska jag träffa Stina för en fika också, vad jag saknat henne! Känner mig stolt för att jag tar tag i saker och kontaktar folk. På fredag ska jag ju träffa Micko för födelsedagsfirande och utgång. Men blir nog nyktert för min del, med tanke på ekonomin...
Imorgon ska jag till tandläkaren också, jajjemän!


Jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0