Helgen

Jag ska erkänna en sak - jag har panik. Panik över allt, egentligen. Först och främst är det skolan.. Efter att jag blev tvungen att ta ledigt för att åka på introduktion på djurparken en måndag och tisdag så kom den där paniken. Egentligen ska allt ha varit inne då, så jag förstår inte varför. Sen är min andra panik att jag inte har några pengar. Vafan har jag gjort av mina pengar?! Usch..

Helgen har iallafall varit väldigt bra. I fredags blev det fest, mysigast på länge. Det var inte så många och inga nya ansikten, så det var bara att umgås, helt enkelt. Sen jobbade jag igår mellan 12 - 17, det var också roligt. Sen på kvällen var vi på det igen, denna gång med lite mer folk och lite nytt folk. Men så roligt :)

Idag blir det att plugga för hela slanten. Shit pommes vad mycket jag har att skriva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0