Vart är ni?

Nyss när jag kom hem från skolan så var det ingen hemma. Både mamma och pappa var borta o mamma som varit i stockholm 4 dagar vill väl mer än gärna vara hemma - så vart är dom? Blev orolig att något hade hänt morfar med tanke på att alla mina föräldrars mobiler var avstängda, så jag ringde honom. Men han var så pigg och pratglad. Så då blev jag lugn och kom o tänka på att dom faktiskt kan vara och handla.

Idag har jag varit i skolan i 11 timmar. Måste vara något slags rekord. Och inte nog med det, jag har spenderat 8 timmar av de 11 att sitta vid en dator. Sjukt! Men om det inte varit för att Simone hade påpekat det hade jag nog inte ens reflekterat över de. Sjukt länge iallafall. Men jag hann med att fota Tobbe i studion iallafall! :) Tack för det.
Så nu när man väl är hemma så ska man sätta igång och plugga.. Så ja, det är väl vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0